Pasažieru aptauja (Jūrmala)

SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” (JAS) veic pasažieru aptauju, lai noskaidrotu pasažieru viedokli par sniegto pakalpojumu kvalitāti tās pilnveidošanai. Sniegtās atbildes ir konfidenciālas, un tās tiek analizētas apkopotā veidā. Anketēšana ir anonīma un personas dati netiek prasīti. Anketēšanas mērķis ir noskaidrot pasažieru viedokli par sniegto pakalpojumu kvalitāti, tās pilnveidošanai. Šeit var iepazīties ar Privātuma politiku.

1.Kāda ir Jūsu vecuma grupa?
2. Kāds ir Jūsu statuss šobrīd?

3. Kurās rīta (plkst. laiks) un vakara (plkst. laiks) stundās visbiežāk braucat ar autobusiem?

4. Kurus autobusu maršrutus visbiežāk izmantojat?

5. Cik bieži izmantojāt autobusus pēdējā gada laikā?

6. Nosauciet, uz kuriem galamērķiem pēdējā gada laikā visbiežāk braucāt ar autobusu?

7. Vai esat vakcinējies pret COVID-19?
8. Vai plānojat turpmāk biežāk izmantot JAS autobusus nokļūšanai iecerētajā galamērķī?

9. Kā kopumā vērtējat JAS sniegtā pakalpojuma kvalitāti, skalā no 1-ļoti slikti, 2-slikti, 3-vidēji, 4-labi, 5-izcili?

a) Kursēšanas biežums
b) Iespēja ātri un ērti nokļūt galamērķī
c) Komforts un drošība
d) Tīrība ekspresbusu salonos

10. Kā vērtējat autobusu vadītāju braukšanas stilu un apkalpošanas kultūru, skalā no 1-ļoti slikti, 2–slikti, 3-vidēji, 4-labi, 5- izcili?

a) apģērbs
b) braukšanas stils
c) klientu apkalpošana
d) vadītāji labi pārzina maršrutus