“Jūrmalas velomaratona” norises laikā tiks pārceltas pieturvietas 4., 10. un 10a JAS maršrutu autobusiem.

SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” informē, ka š. g. 10. jūnijā “Jūrmalas velomaratona” laikā, no plkst. 9.00 – 13.00, tiks pārceltas tālāk šādas 4., 10. un 10.a maršruta autobusu pieturvietas no Dubultu prospekta uz Strēlnieku prospektu virzienā no centra uz Kauguriem un būs aizklātas šādas pieturas Dubultu prospektā:

a) Kļavu iela;
b) Lielupes iela;
c) Jaundubulti;
d) Raiņa priedes;
e) Pumpuri;
f) Mellužu estrāde.

Tāpat 10. jūnijā, no plkst. 09.30 līdz plkst. 12.30 būs izveidota divvirzienu satiksme Strēlnieku prospektā no Slokas ielas līdz Dārza ielai.

JAS apkalpotajos maršrutos veiks pasažieru anketēšanu

No šī gada 16. maija līdz 29. maijam SIA Jūrmalas autobusu satiksme (JAS), kas nodrošina pasažieru pārvadājumus Jūrmalas pilsētā, veiks pasažieru anketēšanu. Uzņēmums vēlas noskaidrot JAS pasažieru viedokli par sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāti
Pasažieru aptauja norisināsies JAS apkalpotajos maršrutos Jūrmalas pilsētā. Šāda JAS pasažieru anketēšana norisināsies pirmo gadu, un mēs aicinām savus pasažierus būt aktīviem un paust savu viedokli un izteikt priekšlikumus, kādi uzlabojumi vai jauninājumi būtu nepieciešami, lai uzņēmuma sabiedriskais transports būtu ērts un pieejams ikvienam Jūrmalas pilsētas iedzīvotājam.
Lai uzņēmums spētu piedāvāt saviem pasažieriem tādu pakalpojuma pieejamību un servisu, kas veicinātu biežāku JAS sabiedriskā transporta pakalpojumu izmantošanu. Par anketām var jautāt autobusa vadītājam, kuram aizpildīto anketu, ir jāatstāj.
No š. g. 1. maija JAS pasažieriem ir pieejams vienots informatīvais tālrunis – 67 11 33 22, kas strādā 24h/7 dienas nedēļā. Pasažieri varēs uzzināt informāciju par  izmaiņām maršrutos vai kustību sarakstos, kā arī sniegt savus priekšlikumus un ierosinājumus.

Par SIA “Jūrmalas autobusu satiksme”
SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā nodrošina kopš 1958. gada. Uzņēmumā strādā 53 autobusu un minibusu vadītāji, kuri nodrošina pasažieru pārvadājumus  9 Jūrmalas pilsētas maršrutos.

“Jūrmalas autobusu satiksme” ar tulpēm sveic pasažieres – Starptautiskajā Sieviešu dienā

Vakar, 8. martā, visā Latvijā tika atzīmēta Starptautiskā sieviešu diena. Arī SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” (JAS) savos maršrutos – rīta reisos sveica pasažieres, dāvinot tulpes.
Arī “Jūrmalas autobusu satiksme” bija sarūpējusi jauku un negaidītu pārsteigumu dāmām 8. marta svētkos. Autobusu vadītāji daiļā dzimuma pārstāvēm, kuras brauks “Jūrmalas autobusu satiksme” apkalpotajos maršrutos, no rīta dāvināja tulpes, sveicot Starptautiskajā Sieviešu dienā”.
Pirmo reizi Sieviešu dienu sāka svinēt ASV — 1909. gadā Amerikas sociālistiskā partija izsludināja februāra pēdējo svētdienu par Nacionālo sieviešu dienu. Itālijā šajā dienā vīrieši dāvina sievietēm dzeltenas mimozas. Daudzās valstīs, kā Bosnija un Hercegovina, Brazīlija, Bulgārija, Horvātija, Latvija, Igaunija, Lietuva, Polija, Maķedonija, Moldova, Melnkalne, Rumānija, Krievija, Serbija, Slovākija, Slovēnija dāvina sievietēm puķes.

Par SIA “Jūrmalas autobusu satiksme”
SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā nodrošina kopš 1958. gada. Uzņēmumā strādā 53 autobusu un minibusu vadītāji, kuri nodrošina pasažieru pārvadājumus  9 Jūrmalas pilsētas maršrutos.

Autobusu parkam “Jūrmala-SV” ir mainīts nosaukums

No šī gada 20. februāra SIA “Autobusu parks Jūrmala-SV”, kas nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā, ir mainīts nosaukums. Uzņēmuma jaunais nosaukums ir SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” (JAS).  Līdz ar nosaukuma maiņu, tiks mainīta uzņēmuma vizuālā identitāte, izstrādāta jauna mājas lapa un veikti citi būtiski uzlabojumi, lai paaugstinātu pasažieru komforta līmeni un drošību sabiedriskajā transportā Jūrmalas pilsētā.
Šī gada laikā uzņēmums vecākos autobusus pakāpeniski nomainīs uz jaunākiem, lai autobusu vidējais vecums nepārsniedz 5 gadus. Visi sabiedriskā transporta līdzekļi tiks aprīkoti ar audio /vizuālo informāciju un kamerām, lai nodrošinātu pasažieru drošību un pārbaudītu atsevišķus gadījumus.
Izmantojot moderno tehnoloģiju sniegtās iespējas, pasažieriem tiks piedāvāta JAS mobilā aplikācija viedtālruņiem un planšetēm. Pasažieri tiešsaistē varēs ātri un ērti apskatīties autobusu un minibusu sarakstus, kā arī sekot līdzi autobusa vai minibusa atrašanās vietai, un pēc cik minūtēm, tas pienāks konkrētajā pieturā.
Pasažieriem drīzumā piedāvāsim jaunu un modernu mājas lapu www.jurmalassatiksme.lv,  kurā būs pieejama informācija par uzņēmuma jaunumiem, izmaiņām maršrutos un kustību sarakstiem, ka arī to visu varēs uzzināt, zvanot uz diennakts informatīvo bezmaksas tālruni. Lai nodrošinātu iespēju pasažieriem komunicēt nepastarpināti ar uzņēmumu, tiks izveidoti JAS sociālo mediju konti – Facebook, Twitter un Youtube.

Par “Jūrmalas autobusu satiksme”
SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā nodrošina kopš 1958. gada. Šobrīd 9 pilsētas maršrutos kursē 23 autobusi un minibusi.